השר אקוניס בריאיון: "רואים מגמה ראשונית של התחזקות הליכוד"

    אסתי פלד No Comments on השר אקוניס בריאיון: "רואים מגמה ראשונית של התחזקות הליכוד"

    השר אופיר אקוניס בריאיון ל"מהדורה המרכזית" אומר בנחרצות כי בבחירות תהיה הכרעה של 61 מנדטים לימין, "עד היום ליברמן הפריע להכרעה לימין. כיום סער רוצה לגרור את ישראל לבחירות חמישיות"

    צילום: פלאש 90
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר אופיר אקוניס התראיין הערב (ראשון) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן והתייחס לוויכוח בקבינט על מודל הפתיחה, "כולנו רוצים לפתוח את המסחר שזה חשוב מאוד, אבל אם לא נהיה זהירים לא נוכל לסבת יחד עם הורינו בחג הפסח סביב שולחן החג. אם חלילה נפתח בלי זהירות ונגיע להתפרצות נוספת".

    על ועדת החריגים הסביר אקוניס, "הממשלה גיבשה קריטריונים ברורים, כמו הגעה ללויה או לטיפול רפואי דחוף. גם אם רק הבעל ישראלי בדרך כלל התשובות הם חיוביות. הוועדה פעולת ברגישות אבל אין לה מרחב תמרון גדול". השר הבהיר, "ישנם מוטציות מאוד מסוכנים, ואנחנו צריכים לדאוג לאזרחי ישראל" עוד הוסיף, "ישנם קריטריונים ברורים על מי הוא אזרח ישראלי וזה נמצא במאגרי המידע של רשות האוכלוסין".

    על הלחצים בגוש הימין מול בנט וסער אומר אקוניס, "המגמות לא נסתרות מעיננו, אנחנו קרובים מאד להשיג 61 מושבים למחנה הלאומי. בנוסף אנחנו רואים מגמה ראשונית של התחזקות הליכוד לגוש של 61 להקמת ממשלה".

    עוד הוסיף אקוניס, "כשדני דיין מהתקווה החדשה אומר, "אנחנו נקים קואליציה עם יאיר לפיד ומירב מיכאלי" אנשי הימים שאיתם צריכים להבין עם מי הם יקימו ממשלה ואיזה ממשלה זאת תהיה, תחשבו טוב לפני שאתם מטילים את הפתק".

    על ההסכם מול הציונות הדתית ובן גביר אומר אקוניס, "ההסכם עודפים זה עם הציונות הדתית נחתם, הם עשו הסכם טכני עם בן גביר. בעבר היינו חותמים עם ימינה שהייתה אז הציונות הדתית".

     



    0 תגובות